Wednesday 6 April 2011

simbol misteri tu dah terjawab..

Assalamualaikum all.. dah terjawab benda pelik yang jadi dekat aku malam tadi..dasat betol..jom....ceritanya...... malam tu aku tengah layan cerita sini ada hantu..sekali handphone comel ni...comel ke?...tak kesah la kan berbunyik menandakan mesej diterima.....tapi msj...aku ni dengan rasa curious pun bukak la mesej tu..lama jgk la loading..aku rasa cam video je..then pastu keluar lambang pelik... aku dah cuak dah ni.. yang paling tragik lepas je aku tengok simbol tros handphone aku terpadam...mak ai dah la lepas tengok citer hantu..haru aku..yang pelik..aku rase baru je lepas charge tadi... aku nak menggali rasa malas la pulak..menggantuk ya amat...so aku abaikan je...dengan penuh tanda tanya... sekali hari ni..aku bukak la youtube..pastu aku nampak iklan lambang yang aku nampak malam tadi tros je aku klik....



mmg sejibik simbol yang aku dapat tuh...erkk...apakah???....dengan laju aku google pasal infection ni....pastu baru la aku tahu dari blogger lain pasal ni...haha...pulak tu tarikhnye adalah hari ini.....6/4...dengan itu baru aku paham.. Malaysia bakal dilanda infection yang digelar COLONY...heh..rupenye adv from celcom...cheh...aku pun baru perasan..hah ingatkan alien mane la nak tawan bumi wakakkaka...rupenye..haha yg nk tergelak ader je yg bising kater bersepah lambang ni kat bus stand la.lampu jalan la..traffic light la..yg paling best perasan tak kat tv3..haha aku pun baru perasan...chet ..so...click je benda ni.. COLONY..tengah countdown...law u'ol nak taw apebenda colony nih..terjah je blog ni...malas nak menaip ni...sila-sila..tekan je click okeyh...LAMBANG MISTERI


____________________________

Nota Picisan:rasa best je misteri-misteri..nih..klaka pon ader...heh teringat lagu Beast..Mystery..hehe..^^


[END_0246_06042011]

YUNZ

0 Komen Mengomen:

Post a Comment