Tuesday 7 August 2012

Dengan atau Tanpamu





tika ku disentuh cinta
cinta menghiriskan lara
Gerah kerinduan sendiri tanpamu..
kadang mengusutkan jiwaku...

namun aku tetap tegar jua..
lalu ku tempuhi semuanya..
cinta luhur digilap menjadi cahaya
dengan mu hidup lebih bermakna

keyakinan ku pun semakin bertambah..
semakin mudah kaki mengatur langkah..
rasa tepatnya pilih hidup bersama denganmu..

sebelum terjatuh sakit yang tak tertanggung..
atau kemungkinan langit esok mendung..
di bawah langit yang terbuka
ku mohon rahmat tuhan yang esa...

kalau ditakdirkan aku harus berhadapan
berakhirnya suatu ikatan..
akan aku relakan padah perpisahan
nyawa berpisah dari badan...
kalau ditakdirkan terputus di pertengahan
suratan sebuah percintaan
sanggup aku menahan pedih perpisahan
walau menghiris perasaan.. 
sakitnya biar aku rasakan....
p/s:'When you are tired from another love,
When you are hurt by another love,
Please look behind you just once...'


0 Komen Mengomen:

Post a Comment