Friday 19 November 2010

Prince Charming

Assalamualaikum n greetings to All



nampak itu gambar?erm x de kaitan pown dengan entry kali ni..huhuhu


Sebenarnya..bukan pasal ape pown cume nk bercerita pasal prince charming...charming ker??tu la persoalannya..aq pown terfikir nak tak nak publish ni entry...bukan ape rase cam malu kucin pown ader malu katak??opss bukan..sebab aku bukan spesis geli katak..hakhak..katak tu comel ape...ok dan aku terfikir ape kena dengan aku..memang aku ni da terkena ke lepas baca prince charming tuh??rase nk gelak guling-guling(aku je taw pasal ape)

kire nak tunggu prince charming la ni...hahaha ok yunz kepala kau ok tak ni,macam dah kene serang dengan pategon jep...bila mase boleh keluar ayat-ayat luar alam ni?cakap jela..dalam kepala cakap "no"..dalam hati cakap "go baby go"..hah putus fius...

yang aku taw...bukan senang nak rebut hati aku..sebab aku rase macam tak nak jatuh tuuutt..ala sekadar jatuh suke tu biasa la...tp nk ke peringkat seterusnya tu aku fobia..ahaks...(kire menunggu prince charming yang datang selamatkan aku dari rase fobia tu la kowt)wakakaaka...aku taw sape yang baca kompom menagis berguling-guling sebb aku sendiri rase tak normal masa tulis entry nieyh....betol la cakap ayahikari hehe

"is yun sengal">>>memang sengal pown...gelak la...

ok..mari menyambung kemerepekan yang terjadi..

"prince charming yang macam mana"?

"macam putera katak tu ke"?aku senyum bile otak berfikir...

dan hati mula bersuara....

"adakah selama ini aku mencari yang sempurna diantara yang ada??"oh tidaklah..cukup sekadar mereka mampu membahagiakan aku,ermm tapi satu je...

"AKU ALERGIK DENGAN ROKOK!!!"

Ye aku kurang suke rokok..so..aku bukan memilih tapi mungkin kerana all my siblings x merokok n sebab tu kowt..hurmm nak buat macam manakan...

mybe bagi korang mestilah nakkan prince charming yang perfect encem tahap gaban sampai gaban pown kalah..(gaban tu encem ke??huhu) bg aku xkesah la putera katak tu kuat tidur ke,kuat bebel ke,kuat tengok bola ke(yg ni aku suke,sebab aku jugak kaki bola)anything bad..tp jgn melampau la kan..agak-agak la......huhuhu.tpkan andainya..takdir aku dengan prince charming yang smoking nk wat camne??huhu..jawapannya...skrip jawapan hilang la..so...hanya Tuhan yang maha mengetahui akan sesuatu hal itu.kerana aku jugak tidak akan menolak akan sesuatu yang telah ditentukan olehNya.:)

"skali sekala promo x salah en....hihihi"

so selepas terkecewa..dikecewa..mengecewa??erm mana satu??~whatever la kan...aku stop think bout...dott..serius aku nak sebut pown takot...tapi tengok orang cam nak kan.
.(heh stop la yunz...)


"tu la orang cakap kawal dengan akal bukan dengan nafsu dan perasaan"
...ader betul tu...

so conclusion...tak payah nak serabutkan kepala fikir tentang ni.....sebab semua tu dah ditentukan..percaya dengan janji Tuhan..kan.....

terfikir.."syndrom withdrawal da ok ke"

ermmm.....hati aku ..aku je yang tahu kan..(kening double jerk)

sudah-sudah cukup kemengarotan yang berlaku..rase law orang len bace kompom tepuk dahi...yunz normal ke tak nih??whateva....biskut marie lagi sedap..(senyum sampai ketelinga)

p/s:mimpi prince charming tadi sebab tu boley kuar entry pelik lagi ajaib nieyh..

saya,

2 comments: