Tuesday 30 November 2010

End Of a Relationship

Assalamualaikum n greeting to All..

nota contengan::read if u want...free to leave kalau tak selesa..TQ

Semalam aku lepak member makan pisang goreng kat gerai baru bukak tu..dalam sedap menikmati pisang goreng tu..member aku ni pown terkeluar la satu ayat...

"ko couple ngan sape skunk"?

aq jawab dengan muka yang tak berperasaan...

" 1 years.....i don't do any relationship"(dengan nada cool sekali)"

bagi aku relationship ni ada satu ending je...Marriage..aku tak nak..bila couple tak serasi putus..bila couple gaduh ditinggalkan..law putus cara baik takpe.tapi law sebaliknya..tak ke haru tu......hoho..datz why la aku susah nak fall in..sebab tu la aku just don't do relationship...sebab aku rasa belum masa..sebab aku rasa takut nak pegang komitmen macam tu..sebab aku takut aku akan rase sakit malah lagi sakit dari ape yang aku rasa sekarang...sebab tak ada guys yang boleh broken the ice yang aku buat...dan sebab...tak ada seorang pown yang boleh prove to me that im wrong...tentang untrust guys.....sory...

"aku just nak my eternal happiness yang bukan untuk dipermainkan...."

heartlesskan....heartcold jugak....

aku tak kejam...tapi disebabkan keadaan...n the bad history tu..who im now..so don't blame me if i like this....im really sorry...

ok da tak tahu nak ramble ape lagi....entry~END


"everything is okay in the end.if it's not okay, then it's not the end"

saya,

0 Komen Mengomen:

Post a Comment