Saturday 17 March 2012

Fun Fact about ME

Nota Contengan :read if you want free to leave kalau rasa tak selesa TQ

*Suka hati la nak rase fun ke idak..korang tak rasa fun..sudah..ade aku kesah hahah..:P

1.Selalu tetido dalam kelas even selalu ade je azam yang tinggi tido cukup..lagi-lagi tame 10am sampai 12pm..time la tu...hish
2.Kalau tade music kat telinga otak tak boleh nak cerna...selalunye time study la..
3.Kalau tak boleh tido ubatnye pasang je lagu leleh tahap karat mesti tidonye
4.kalau naik kereta jarang tertido tapi kalau naik bas selagi tak sampai selagi tu la mata tamau bukak..hish
5.kalau naik kereta tuan punye kereta bawak ala-ala romeo n juliet ni kompom boleh nguap 7,8 kali
6.Muka saya kalau tak senyum nampak garang tapi sebenarnya saye ni pemalu tapi friendly je dengan orang..tak caya??try me..:)
7.suka tengok lelaki rambut pacak eheh...tapi tade la apply untuk semua lelaki kan haha..gedik la..:P
8.saya akan nampak cool kalau saya pegang dash.. *what the..... statement aku nih..:P
9.Sangat...sangat..suka kan kucing...mieoooow...
10. suka sangat..sangat dengan budak kecik...boleh bawak main...comel..^^
11.Dapur kawasan utama saya...kawasan saya main pondok-pondok hahaha..:P
12.i'm not sweet haha...kadang-kadang saya bermasalah menukar perasaan menjadi ayat.tapi kalau tulis tu boleh kot.haha.so i seldomly menjadi kakak/anak yang sweet..rasa awkward n cliche..ekekekek
13.boleh bantai 20 lagu time karoke..eheh macam sedap sangat suara..:P
14.saya suka tengok cite horror tak kesah la suap cite macam mana...muka selalu tade perasaan*kawan saya kata..saya tak kata*
15.tersangat suka benda pelik yang extreme lagi lasak lagi saya nak buat even tau tak boleh buat...gedik ketegaq kan..:D
16.Saya tak memilih makan..asal boleh masuk telan je
17.Ada banyak kasut tapi akan pakai satu je sampai la kasut tu lunyai baru cari lain
18.susah nak buat pilihan...lagi kalau pilih baju..rase macam nak beli semua
19.addict dengan nestea ice lemon tea..sampai member cakap tu dah macam air drug...hahah ade aku kesah..:P
20.ade lesung pipit kat pipi kanan sikit hikhikhik

~ tu je la kot yang terfikir... nanti ade lagi kite tambah...
____________________________________________________________________________
nota contengan :kalau balik rumah penat tapi bila terpandang sumthing yang kita suka..penat macam mana pun tetap hati suka..kan..^^

0 Komen Mengomen:

Post a Comment