Tuesday 18 January 2011

Jangan Bawa lari suda..

Wah cantik signboard...korang pernah jumpa tak signboard camni kat jalan??..hihihi..kalau pernah sila pm aku secepat mungkin ya..hahaha harini.aku juz bertapa dalam dalam bilik..hohoho apa suda jadi..yup...i want to be alone...dah petang dalam pukul 6 baru aku keluar bilik...aku capai la my Fuji..lama da tak snap-snap..semenjak tak keluar kemana...nak tengok??aku ni tader la pro mana pon just suka-suka je...sila lihat hasil kerjaku yang terr error ni...



(haha sila la gelak guling-guling...^^,)

Okok kembali ke tajuk utama..haha da macam pembaca berita da...ok tajuk utama tu..erk..sape yang nak bawak lari??bukan la...tader pown..tadi aku dapat call..aisyeh..hehe..skali da orang yang call aku tu buat suare mak ai..nak curi ati orang ke hapa??adeii nasib la..aku punya tahap beku nak cair tu tinggi...so tader la..cair cam coklat ke hape ke...kira takat didih x capai la..hakahak apebenda la aku mengarut meraban ni....adeii la..takpe mungkin itu sekadar perasaan cuma...jangan percaya yep...sila kebalkn diri anda dari sinar-sinar uv yang boleh merosakkan struktur hati anda ye cik CPJ....Sila butakan mata anda dari melihat panahan-panahnan itu ye..hakhakahk.....(hiburkan hati yang sedang resah plus takut)




kenapa aku takut ey..ermm mungkin sebab kisah silam kot...yela hati baru je nak baik...baru je boley terima yang dia tu dah tak wujud dalam diri aku ni..siap sudah berani memaparkan nama beliau..."hi Nazz"...."gubye Nazz"...huhu...mampos kalau beliau membaca ini entry...larikkkkk...tape...aku tak jumpa da dengan beliau ni..sebab beliau ini suda melupuskan aku dalam ingatan beliau...haish..tape lah...lets bygone...be bygone...kan....tu semua pembelajaran...belajar untuk kenal erti hidup..

seriously..im happy now...happy with sumthing anew mybe..fall in love for the second tyme isn't a crime kan...so..biarlah Dia yang Maha Berkuasa menentukan...betol tak...kengkawan semua...^^
aa...aa...aaa...(nada sakarstik)..tak bermakna saya suda jatuh katil hati...cuma saya hanya memberi peluang pada diri untuk cari kebahagian..sendiri itu je...(apepasal ayat aku ni jadi skema berbunga-bunga hadoi la)...ok la guys..my perot sula buat gig lagu korn da...teringat burger double kat dapor.....daaaa...
____________________________________________________________________
Nota Contengan :: identifying something unidentified is harder than justifying the E=mc² equation...emotion falls under that something..bukan semua cerita kena berpaksi dengan cinta semata...aku lebih suka berpaksi dengan cerita manusia belajar menjadi dewasa..^^"

saya,Yunz

0 Komen Mengomen:

Post a Comment