Friday 14 January 2011

"Sweet pain huh"

"from nothing to something, from nobody to somebody..tak salah untuk bermimpi kalau itu yang kita harapkan, n kita usaha ke arahnya..insyaAllah, mimpi mampu jadi realiti.."


alahai...sekarang da ada mood nak post entry..yup setelah mengadapi beberapa tekanan..akhirnya..lepas jugak la even still tak settle lagi..

then don't know..la macam mana..teringat dia..ape tah dia buat sekarang...sihat tak?..dah makan ke tak?..tido cukup ke tak...

law nak tanya kenapa aku tak jumpa dia..terus terang..tanya dia ape masalah dia....aku rase...la kan
trying to get sumthing tht u can never own..is useless..nak hidupkan cinta yang telah mati?? mustahil...

teringat mase hang out tengok movie satu ketika dulu..cerita dah best Ong Bak 3..tapi aku tader feel pown..bocoz sebelah aku ada dia..hurmm aura tu rasa semacam...tapi before tengok movie tu pown lepak kat game punye la friendly macam nothing...mase makan pown macam tu..boleh lagi makan satu meja..dia nampak ok..aku jela yang kena tahan perasaan even muka tak ade perasaan time tu..tapi Tuhan je la yang tahu ape yang tersirat and tersurat tu..kire laokan berjaya la....pelakon terbaik la kiteorang..sape direktornye..hahaha..kan..first aku ingat kiteorang akan baik semula tapi sangkaan aku meleset...he let me down....

"kenapa buat saya macam ni....awak buat saya letak harapan semula..dan awak jugak hancurkannya semula...macam bertimpa-timpa jatuh atas muka saya...awak senyum lagi...awak tahu hati saya sakit awak buat macam tu..seriously..lepas mesej terakhir awak..saye rase blur..kosong..saya tak tahu samaada nak menangis ke nak gelak ke..nak senyum ke..nak marah ke...perasaan tu zero...invisible...awak tahu saya menunggu...tapi saya nak awak tahu..saya takkan selamanya akan tunggu awak...memang cinta itu menunggu..tapi semua penungguan ada tarikh tamat..dan harapan...ye harapan jugak ada tarikh luput.....saya takkan mampu untuk tunggu awak selamanya...."

hokkey...semua tu cerita lama..adeii..lagu plak ost lagenda budak setan ..*sssheeesss*..
remainscence la pulak ...hurmmm..tipu la kan kalau aku cakap aku dah lupakan dia...so kene ingatkan diri...dia dah jauh dari hidup aku....tolong yakinkan aku dia bukan milik aku...tolong aku yakinkan...hati ni......
lemahnya seorang yunzz...bila messy dgn bendabenda nih..sweet pain huh... dan....jln tbaik.silent n cried coz ..maybe it can mke me a little gud comfort..:)


Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

GIO-BILA CINTA(OST LAGENDA BUDAK SETAN



i hope...i can find someone, tat can throw tear away and fix my fake smile for the real one..and nothing can hold me back...to the darkness side again.dan...cinta perlukan pengorbanan, hidup perlukan perjuangan, perhubungan perlukan keikhlasan, kejayaan perlukan usaha berterusan, dan setiap insan perlukan insan2 yg lain untuk meneruskan kehidupan..;)
_____________________________________________________________________________________
nota contengan::kadang-kala ada perkara yang kita patut lupakan....walau hati tak nak melepaskan..tapi..kalau itu yang boleh membuatkan orang lain gembira,kita patut lakukannya......

"i wanted fate fare u better...
and i wanted to start anew..
even without u..."

saya,Yunz

0 Komen Mengomen:

Post a Comment