Tuesday, 25 January 2011

Kawan??Kecewa giler aku


Nota Contengan::Read if u want Free to leave kalau rasa tak selesa..tiada paksaan..TQ

Ok rasanya disini lebih sesuai untuk aku muntahkan segalanya...kenapa ha dalam dunia ni tak pernah lari dari perkataan hasad dengki...nak menjatukan..nak memalukan..aku betul-betul tak faham..can anyone explain me..please....

Bosan muak dengan perangai perempuan tu!!...selama ini aku tak pernah kacau hidup dia....jentik pown tak..aku mengalah je...tapi makin lama-makin menjadi...yang aku tahu bukan aku sorang je pernah kena..huh..orang dekat rapat dengan dia pown dia boleh cerite keburukan sikawan tu..kesian...aku pown tak pasti la spesis ape perempuan ni....kenapa tak boleyh lihat orang lain tenang..orang lain berjaya??..kenapa susah sangat ke??

Then kawan yang aku anggap kawan dunia akhirat tu pown 2 x 5..jugak depan je baik..pastu sindir-sindir..pernah ke selama ni aku khianat dia..buat jahat dengan dia??tak sikit pown tak...malah aku bantu dia lagi...tapi ape dia buat pada aku??dia ikut jugak perempuan S**l tu skali nak malukan aku..aku tak suke nak mencarut-carut kat sini...sebab aku bukan jenis macam tu..tapi sekali hati aku rase terbakar..boleh ke nak tahan macam tahan air kat empangan temenggor tu??.Aku bukan nak menggungkit..tapi kalau ye pown jaga la perasaan orang jugak..selama ni aku jaga perasaan diorang..aku mengalah je..aku diam je diorang nak buat ape...aku tahu diorang tak suka aku...instinct aku boleh baca semua tu dengan aku pandang muka diorang je...percaya atau tidak..tu hakikat...



Memang susah ey nak cari kawan yang betul-betul ikhlas..yang boleh kite anggap macam saudara..macam keluarga? kenapa perlu macam ni...kalau tak suka..tak selesa jumpa aku cakap dengan aku..aku tak kesah orang tak suka dengan aku...aku faham..kita tak boleh nak puaskan hati semua orang...Aku ingat lepas aku tinggalkan tempat tu..aku boleh hidup tenang...Aku boleh lupakan luka yang bertarah tu...tapi kenapa orang-orang yang suka menyakiti aku terus menjejak aku..kenapa???Aku dah penat nak layan semua ni...Aku dah letih menangis bila rasa macam ni..cukup la...hentikan la...

Aku nak hidup tenang cukup la dengan ape yang aku dah lalui sebelum ni cukup la aku dah rasa sakit bila orang yang aku sayang tinggalkan aku..kenapa ha??..bila aku jatuh bila aku gagal kalau boley seluruh dunia dia nak canag bila aku sedih...diorang pandang sebelah mata je.....tapi bila aku senang bila aku berjaya...kenpa aku yang korang cari??bukan ke aku yang korang benci??hah?

Aku bukan seorang pendendam...tapi bila rasa tercabar macam ni..Aku rasa..Ya Allah ape dosa aku pada diorang??..sebenarnya dah lama aku perhatikan perempuan tu...macam-macam dia dah buat pada kawan-kawan yang yang lain...ternyata aku jugak tak terlepas...Tapi biarlah...ape yang boleh aku buat,,Hanya pada Dia aku memohon semoga dibukakan pintu hatinya..dan semoga Allah mengampuni dosa dosanya.. InsyaAllah...
_______________________________________________________
Nota Kaki:"Kena hidup dengan expectation orang ni..kadang-kadang naik fed up aku"sory if keterlaluan...saya juga manusia biasa..



Bukannya senang nak cari kawan yang baik .
Bukan senang juga nak menjadi kawan yang baik .
saya,YUNZ

2 comments:

  1. aku ke??waa..nak nanges arr..huhu

    btw,nape tukar template?

    ReplyDelete
  2. bukan la aya...huhuhu

    saje test tuka2...hehe

    ReplyDelete