Tuesday 1 March 2011

Nak conteng..meh sini pen dan kertas

Assalamualaikum....

Hi all...naa..tengok tajuk pun dah tau aku nak meramble merapu lagi meraban...hehe esok mau fly ke pj...wah macam jauh sangatkan..^^..

sedih nak tinggalkan sibucuk ni 3 or 4 hari...hurmm so korang tak nampak la si muka penconteng ni online kat FB or nampak aku merayap pergi ketuk pintu umah blog orang...oh ye sekarang mood aku dah naik kat kpop..dulu tader la giler babas ngan kpop ni dengar lagu pun macam tu je..best dunlod tak best ade aku kesah??oh tidak..tapi sekarang..eh pukul 4 pagi pown tak tido lagi...pastu dengan gelak sensorang...pasai apa??...korean drama la punye pasal...huh..bila la menda ni jangkit kat aku pun aku tak tahu...tapi tader la tahap gaban..eh gaban dari jepong kan...haish...tape kan aku dah cakap gaban tu hensem...dah tak payah nak samekan dengan hero korea korang tu...gaban aku lagi hensem...:P


dulu aku kenal hero-heroin citer mygirl,autumn in my heart dengan winter sonata tu je la..pasal orang suh aku tengok..orang kata citer tu best...aku tengok jela..so lagu-lagu kpop aku tau dari citer tu je...haha..kuno betul aku ni...tapi aku tak kesah...aku pun penah cakap..pasai pa budak pompuan kat mesia ni suka sangat dengan kpop..pelik lagi hairan...pastu lagu tu..padahal sepatah haram tak faham tapi fanatik tahap dewa...so sikalang wa baru la taw pasai pa....heh pasai pa??...korang carik la sendiri eh..^^..mau tido esok nak berjalan jauh...checklist....backpack..ok, camera..thumb up,ticket..eh seat bape eh tak tengok pun..adeii [-_-#]...ok...nite peeps..have nice day...^^

gambar hincik google kasi pinjam

korang mesti pilih yang ni kan..dari hincik gaban aku...huh..amik la.majuk r tade pun aku dengar orang puji hincik gaban... sian dia..yang penah aku dengar gila gaban..tahap gaban...huhu..sian hincik gaban aku...sob..sob..sob(hencem+comel jugak siwon ni..erkk..0.o..)
________________________________________________________
Nota Contengan:sedang menmuaturun lagu kpop kedalam handphone..^^

1 comment:

  1. hye..jom join cntest ni..
    http://sweetcardigan20.blogspot.com/2011/02/cardigan-free-utk-contest-pose-dengan.html

    ReplyDelete