Friday 25 February 2011

A equal to Q and shortform..erkk



Assalamualaikum..

Nota sisipan:heh kalau rasa tak selesa free to leave ey...tak paksa,,^^

Okeyh..cadang nak hapdet esok..tapi macam tak best la pulak kan bila dah idea tu mencurah-curah keladang gandum...baik saya terus je kan....saya ada something nak tunjuk ni...sila lihat dibawah ye...


"sqyq nqmpk dqhi qndq brkrut-krut mmbcq entry ni..silq terskn bqcq jqngn bhenti sqmpqi rse nk mnth,sbb syq pun dh nk nek pening bilq mnqip sbgni rupq..[-_-"]."


haha...adei..tengok gambar tu pun dah tepuk dahi...huhu letih fikir nak letak ayat macam mana sekali belasah je la kan..so apa pendapat sahabat-sahabat kesayangan hamba sekalian...ada rasa nak lempang tak tak pun nak kasi tinju laju-laju ke..kalau saya...ape nak buat eh..tak payah baca langsung..pening-pening..makan panadol pun belum tentu baik..tipu je..so seriusly...

so rasanye mari-mari dekat-dekat kita tonton video ini ye..video ini lebih kurang la dengan topik yang saya nak sampaikan ini..so enjoy wacthing n laughing...



so..peeps...what do you think...hehe..asif jiddin sekiranya ada yang terasa ye tak de niat pun nak jatuhkan sesiapa apatah lagi nak malukan sesiapa..sekadar ingat mengingati untuk sesama kita dan diri sendiri juga....dan saya amat menyetujui beliau(awat skema sangat ayat aku ni)..ayat sebegitu.."sangat tidak comel"..so pada sesiapa yang tak puas hati orang bercanggah pendapat tu maaflah...tapi sila la fikir-fikirkan ye...
_______________________________
Nota Contengan :Bahasa jiwa Bangsa(semangat ni)

saya,An Nisa/Yunz

0 Komen Mengomen:

Post a Comment