Friday 11 February 2011

Kau famous ke??



Assalamuaalaikum n greetings to all

saya harini agak busy sedikit tak menang tangan woo...then nak kasi tau yang blog ni dah ade fan page kat facebook chek it out..yep..hollah..terfikir


"eh ade ke yang nak like ko punye page tu??"
"hek elleh kau ingat kau pames??"
"suda la babe buang mase je..."

so what u think bout this?? sebenarnye saya buat fan page tu bukan untuk cari kefemesan ke atau ape publi-cik-siti murahan jual kat pasar malam tu ke....tapi saya terfikir...setiap kali orang yang saya tak kenal add dekat facebook saya melalui blog ni..slalu terfikir nak approve ke tak nak..nak ke tanak..sampai la berbulan-bulan tak di approve... macam kijam la pulak kan...memang niat tu nak berkawan tu amat digalakkan tapi setakat nak add je pastu tak ada la pulak nak tengur sapa ke..nak sakat menyakat ke... kan buat perhiasan semata..tak kesah la friend tu cecah sampai 4000 ke kan tapi setakat jadi silent friend macam tak best la pulak..saya rasa u'ol pun pernah rasa macam ni kan....so im sory for my personal facebook...adalah untuk orang-orang yang dikenali sahaja i mean its hanya dunia reality only...im soo sory again bout that...huhu...nama pun personal kan...harap u'ol mengerti....terima kasih sesangat pada yang memahami...

bila fan page blog ni wujud saya pun tak ade la nak pening kepala fikir nak approve ke tak nak...kan so pada yang really nk jadi friend maya saya..u'ol pown tak payah nak tunggu saya approve..well its easy right...we can be friend jugak kan.bcoz fan page FB and my Personal FB adalah dibawah account yang sama..so don't worry..okey...i know follower kat CPJ ni pown tak la ramai...but i dont care ..becoz this blog wujud pown bukan untuk cari kefofuleran sebab saya pun bukannye femes macam hincik gaban tu..tapi this is my therapy..haha...jgn shaked la pulak..saya tak sakit la..but therapy if rasa bosan...if rasa tertekan..if rase nak berkongsi sesuatu...u'ol pun faham kan... rasanya tak salah kalau nak buat macam ni.. u'ol pun boleh buat macam yang saya buat ini jugak.....then pada yang kenal saya jugak pown boleh je like page ni..amat di alu-alukan...diulang...amat diharap-harapkan..muahahaha...

Hincik Gaban yang sangat "Handsome"

lastly thanks pada yang sentiasa support terutama my 2nd family..fazminn.net..then all my friends, follwers,silent followers too..yang selalu terjah..yang datang singgah..buat bw tu..terima kasih yang tak terhingga...wah dah macam dapat award da hahah...and pada readers yang datang singgah tu..jangan risau u'ol tinggal je pesan kat cbox tu..then i'll follow next keyh..


________________________________________________
Nota Contengan::Spread my love to all thanks

saya Yunz

5 comments:

  1. incik gaban gak jd mangsa keglemeran

    ReplyDelete
  2. asyifa::thanks comment,,:)
    bro fazmys::haha gaban kan hencem tu yang fofuler tu....

    ReplyDelete
  3. aah.jgn dihiraukan mereka tuh..keep it up!.. =)

    ReplyDelete
  4. norfa::tak la.saya tak kesah pon..thanks ye comment..:)

    ReplyDelete