Friday 11 February 2011

Dapat Award la..

Assalamualaikum semua...Salam Jumaat..

ha..see kat atas tu..saya dapat award semalam..Award ni dapat dari blog hincik Adlan Solis..mekasih yep sebab tag saya...

kalau korang nak tahu saya adalah follower yang ke-100 ..hahaha...so tahniah untuk hincik Adlan coz dah kumpul follower seramai tu..nak tunggu saya tataw la bile...al maklum la blog tak fofuler macam hincik gaban tu..opss haha..tersedak-sedak si gaban tu ye..dari semalam lagi..adeii.....saba ye..ok..end with this..

"pinjam sat na list follower hincik Adlan..kasi halal ya amik ni..hehehe"
_________________________________________________
Nota Contengan :nak pasang target 100 follower jugak la...ade hadiah tak??erk..tunggu je la

saya, yunz

2 comments:

  1. tahniah kerna..
    awk berjaya dpt award..
    bkn senang nk dpt..
    an an an

    ReplyDelete
  2. sang kelembai...wah best name..heheh..ye la.en bukan senang org nak bagi free...terima kasih sesangat...^^..n thanks comment yep...hee

    ReplyDelete