Monday 14 February 2011

Tanpa Rasa


Assalamualaikum...all..

hari mood sangat baik...dan aku tiba-tiba teringatkan Nazri...ok..sory if mention his name kat sini..well the memories have been coming back...in pieces..but the diffrent is...i feel....nothing...camne nak cakap ey....ok..u'ol dengar lagu ni...maybe this is the an answers for it..i guess...well..hehe..check it out. okey..enjoy listening..:)




Aku tak rasa lagi hilang akan dirimu
Aku tak rasa lagi hampa tanpa dirimu
Aku telah biasa untuk melepaskannya
Aku sudah biasa untuk tanpa dirinya

Semua yang telah terjadi biarlah terjadi
Semua yang kan terjadi biarkan menjadi
Aku telah biasa untuk hadapi semua
Aku sudah biasa hadapi segalanya

Tak ada lagi sedih untuk kehilanganmu
Tak ada lagi tangis untuk dirimu
Tak akan ada benci kepadamu
Semua tentang dirimu semua telah berlalu

TANPA RASA



_____________________________________

Nota Contengan:Abaikan the merapu meraban di atas tu..hahah..karat-karat...adeii


saya,Yunz

0 Komen Mengomen:

Post a Comment