Wednesday 9 February 2011

The Vampire Diaries - Season 2 Ep 14

The Vampire Diaries-Crying Wolf

synopsis:


"pict from crying wolf"

Stefan and Elena make plans for a romantic weekend at the Gilbert's lake house, not realizing that someone has followed them. Jenna starts to worry that Alaric isn't being completely honest with her. Jules explains the significance of the sun and moon curse to Tyler, but leaves out an important detail. Damon attends a tea party at the Historical Society to get a chance to talk to Elijah, but Elijah refuses to divulge any secrets.


"Elijah-The Original"

With help from Caroline and Jeremy, Bonnie deceives Luka into giving up some surprising new information. Tyler offers Matt some relationship advice.

Translate please..hehehe

Stefan dan Elena membuat rancangan untuk hujung minggu yang romantik di rumah tasik kepunyaan keluarga Gilbert, tidak menyedari bahawa seseorang telah mengikuti mereka. Jenna mula bimbang bahawa Alaric tidak berlaku jujur dengan dirinya.


"Jules,Tyler,Luka and Bonnie in Crying Wolf"

Jules pula menjelaskan berapa pentingnya sumpahan matahari dan bulan(the sun and moon curse) kepada Tyler manakala. Damon pula telah menghadiri pesta teh di Historical Society untuk mendapatkan kesempatan untuk bercakap dengan Elijah, tetapi Elijah menolak untuk membocorkan rahsia.


Jenna and Alaric

Dengan bantuan dari Caroline dan Jeremy, Bonnie menipu Luka agar memberi beberapa maklumat baru yang mengejutkan. Dan Tyler telah menawarkan Matt dengan beberapa nasihat tentang perhubungan


"Jeremy,Matt,Caroline, and Tylor"

sekian....

____________________________________________
Nota Contengan:Jangan lupa download...every thursday
yep..

saya,Yunz,


0 Komen Mengomen:

Post a Comment