Sunday 26 December 2010

3 Gol Untuk Malaysia Vs Indonesia(Final Leg 1)

Assalamualaikum and greetings to all
nota contengan::"read if u want..free to leave kalau rasa tak selesa..TQ

cayalah!!Pertarungan Sang Harimau menetang Sang Garuda (Malaysia vs Indonesia)..memang menghiburkan..sampai abah ngan mama turun join skali aku tengok bola..siap anak buah aku pown sorak sama-sama...Tahniah buat Skuad Bola Sepak Malaysia..walaupun Indonesia pernah menang 5-1 dekat , Stadium Utama Gelora Bung Karno Jakarta haritu..tapi kekalahan tu dah ditebus,even tak dapat sampai 5 gol pun... tapi aku respect dengan Team Malaysia...ni dapat buktikan kebangkitan semula Skuad Bola Sepak Malaysia..aku tengok ledakkan 3 gol untuk Malaysia tu memang cantik....Syabas Malaysia...:)

ledakkan 2 gol SAFEE SALI..>>penjaring terbanyak


so 3 gol untuk Malaysia jaringan Safee Sali dengan Ashari Samsuddin menjadi bekalan untuk perlawanan akhir seterusnya di Indonesia,sekali lagi Malaysia akan bertarung di
Stadium Utama Gelora Bung Karno Jakarta..sama-sama kite nantikan..

Jadual Perlawanan AFF SUZUKI CUP 2010

Semoga Skuad Harimau Malaya ni akan bawak balik piala Suzuki AFF ni balik Malaysia
..Syabas skali lagi untuk Skuad Bimbingan Rajagopal.:)..
____________________________________________________________________
p/s::harap penantian 14 tahun akan berakhir dengan kejayaan...sekaligus menutup tirai 2010 dengan cemerlang,gemilang dan terbilang..(wah semangatnye aku..ekeke)

Tanah Tumpahnya Darahku
Musuhnya Habis Berbisa
1 Penyokong, 1 Bendera, 1 Sokongan
1 HARAPAN

Saya,Yunz

0 Komen Mengomen:

Post a Comment