Thursday 30 December 2010

Merajuk..??Tembikai Susu

Assalamualaikum and greetings to all
nota contengan::"read if u want..free to leave kalau rasa tak selesa..TQ



"merajuk vs tembikai Susu"

Semalam ingat jadi nak pegi amik Spec kt Segamat pagi tu..abah cakap petang...x pelah cam tu...tunggu punye tunggu..skali tak jadi sebeb compny tak settlekan gaji lagi...ok la..ta pelah camtu....


harini plak...abah suruh siap petang pegi Segamat..aku pun suke la..coz dan tertunggu-tunggu nak amik spec tu...uncle tokey kedai tu pown da call smalam...sekali abah pegi chek gaji kat bank..skali campny tak masukkan lagi jugai...adeii

ayat ma: nanti masukkan duit akak dulu ey..abah gaji t ganti balik..pastu amik la spec tu...
ayat aku::
ok la..(dengan lemah longlainye...)bermaksud spec ta boleh amik lagi...huhuhu..sob..sob...

dalam kete aku sonyap yo...hehehe....pastu ma ngan abah ajak pegi pasar..aku ikot je...aku still senyap cam tadi....

skali abah singgah kedai Buah...beli la buah epal....skali ma datang dekat aku.."nak buah dalam plastik tu tak??"

"Tembikai Susu"...aku pown senyum sampai telinga..aku taw ma nak pujuk aku...Tembikai Susu tu pebret aku...hehe pandai la...sebenarnye aku bukan merajuk..tapi aku mengantuk..wakakakaka....

so maybe esok atau lusa kot baru boley amik Spec..huhuhu..ta pe lah ...tak kesah pown...kan....;)
_____________________________________________________________________________________
p/s:: sape nak ngorat saye kene sediakan Tembikai susu banyak-banyak yep..hihihi

keep thing simple ey
keep things simple
and respect
that the key
and fun
that's the keychain

me,
Yunz


0 Komen Mengomen:

Post a Comment