Sunday 12 December 2010

Smarties oh smarties


Assalamualaikum n greetings to all

Dah masuk 3 hari aku dehydration...segala system semua tak berapa nak betul..aku memang susah nk demam..tapi law skali demam tu adeii la..memang la..lama.....semalam kne pegi ospital...macam jenis ubat doc tu bagi...macam-macam kaler ngan bentuk aku dapat...

"kalau dapat yang macam ni..sure aku tak banyak cakap..hari-hari mintak"

sekali pandang dah macam smarties da aku tengok...tapi smarties sedap..tapi yang ni pahit..ueeeuuuwww...kenape begitu..kan besh law ubat tu macam smarties...betambah rajin aku menghabiskan..ini tak seksa betul nak habiskan..uhuk...sampai aku naik letih mana taknye..effect ubat tu taw jela mengantuk tahap gaban...3 kali skali makan maksudnya aku akan tido 3 kali sehari..adeii..sape kate tido tu besh..penat taw tak..kadang rase melayang jep....kadang raser nk muntah pown ader..huhuhu..

"tapi yang ni la yang nak kene telan 3 kali sehari..huhu..seksanya..:("
___________________________________________________________________
nota contengan::"read if u want..free to leave kalau rasa tak selesa..TQ"

need rest,
need serenity,

saya,

0 Komen Mengomen:

Post a Comment