Wednesday 22 December 2010

Ketuk Mengetuk

Assalamualaikum and greetings to all
nota contengan::"read if u want..free to leave kalau rasa tak selesa..TQ

aha...Arini aku pergi segamat..tujuan utama nak menghantar akak aku balik skudai..cadang nak pegi mengecek mata..untuk KTU...aku rabun ke??aah memang pown..dari aku pegi chek baik aku wat terus cemin mata en.sebab spec lame entah mana aku tercampak tinggal kotak je...adeii...ok proses memilih pown berlangsung..banyak giler orang tu suggest kat aku..and then last berkenan la dekat satu design ni...pada mula murah jep...pastu macam mana terkeluar idea pasal spec photogrey transition jernih tukar jadi gelap bila kena uv cahaya matahari..ekeke...
"lebih kurang beginilah rupanya transition lens photogrey tu"

dah harganya hehe..adei boley tak nak flirt ngn tokey kedai tu...hehehe..murah sikit kan..ala tawar menawar tu beser la......oleh kerana aku tak keje lagi so terpaksa la ketuk sikit si abah ni support aku..comision kate si tokey cemin mate nieyh hehehe..(jangan diikut ye perangai ni tak baik..ekeke)

aku tanye dengan comelnye membodek

"abah boleh tak buat ni tapi abah tambah sikit ey..hehehe"

dan dengan machonye abah ku menjawab

"buatlah"

hahah green light tu...waah....so biar pown harini serat duit aku melayang..tak kesah la...janji dapat melihat dengan selesa kan ni tak tyme tengok tv jep mesti aku kena kecikkan mata supaya dapat nengok tulisan kecik subtitle tuh hadoii.....lepas je check mata hohoh.power makin naik ma...da kene ceramah free je dengan tokey kedai tu gara-gara tak pakai..wallah...ala tak pakai pown boley nampak je lagi tapi tu la..kabur sikit...dan power rabun ku dah ceceh 400 lebeh..mak aii boley tahan jugak

kanan-330
kiri-165

tu tak masuk silau lagi..;

kanan-200
kiri-150

nasib la kan...huhu..boleh kater seluruh family aku ader gen rabuh..heh..anak sape??anak ma ngan abah jugak kan...bagi aku lagi baik pakai spec dari main korek-korek mata tu..memang la..nampak cantik..tapi entah sebab aku memang tak minat kot...leceh..cerewet..law spec just pakai jep settle....ni dah kali entah keberapa aku tukar spec..hehe agaknye boleh bukak muzium da kot law kumpul balik....;D
____________________________________________________________________
keep thing simple ey
keep things simple
and respect
that the key
and fun
that's the keychain

me,
Yunz






2 comments:

  1. ikut jenis bingkai/cermin gak..tp bese harga ikut harga frame+lens+Photogrey transition(RM2++)....total la semua skali..cam yunz..frame murah je..harga sebenar 6rat ke 7 rat..tp sebab dah biase ngan tokey tu..dapat 500..

    ReplyDelete