Wednesday 29 December 2010

Moonless Night. (Your Birthday)

Assalamualaikum and greetings to all
nota contengan::"read if u want..free to leave kalau rasa tak selesa..TQ

Today was your birthday,
And I miss you on your birthday,
Not only for your smile,
But for the piece of me that's gone,
Left within your care.
I'm in an empty hallway
And have been for awhile,
Gazing inwardly towards home,
Neither here nor there.

How quickly we've turned distant!
The months pass by like years.
So soon seem so apart!

How imprecise the instant
Held hostage by my tears!
Though Time may seem insatiable,
I have you in my heart.
_____________________________________________________________________________________
p/s::projek Moonless ini bukanlah bertujuan menarik perhatian sesiapa..dan bukan untuk minta supaya "dia" pulang kepangkuan saya..tetapi ia adalah sekadar luahan..yang selama ini terpendam...Moonless adalah diri saya...jiwa saya...dengan cara ini..sedikit beban yang terpikul..kekecewaan yang saya tanggung...lepas perlahan-lahan..apa yang pasti...kebahagiaan "dia" lebih penting berbanding diri saya....Kerana saya mahu yang terbaik untuk dia...dia terlalu baik untuk saya..dan dia seharusnya mendapat yang lebih baik dari saya....dan kerana itu saya berlalu....biarpun jauh disudut hati...masih punya "rasa itu"

THE ENDS..

0000_30122010

memories in a reminiscence NY

me,
Yunz

2 comments:

  1. hmmm...am doing exactly like what u're doing now.keep it up baby,sbb...kalau ikhlas,kita xkan pernah menyesal kan ;)

    ReplyDelete
  2. yup betul tu...lady...mungkin itu yang terbaik..

    ReplyDelete